به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان تنگستان، محمد کازرونی بیان داشت: نظارت درست و علمی در مراکز خدمات جامع سلامت مانند پلی است که اعتماد مردم و نظام سلامت را به ارمغان میآورد و با جلوگیری از بروز تخلفات و اشتباهات درمانی، بستری امن را برای درمان بیماران فراهم میسازد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان تنگستان اظهار داشت: در حال حاضر همه افراد مراجعهکننده به مراکز خدمات جامع سلامت در تنگستان این امکان رادارند تا پس از دریافت خدمت با استفاده از بارکدی که همراه با مشخصات کارکنان در مراکز نصبشده، میزان رضایت خود از افراد را گزارش کنند.
وی ادامه داد: این مهم برای ناظرین بر عملکرد کارکنان این امکان را خواهد داد تا با استفاده از دادههای بهدستآمده اقدامات لازم را در راستای احقاق حقوق مراجعهکنندگان انجام دهند.
محمد کازرونی خاطرنشان کرد: بیماران در صورت مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت و بروز هرگونه مشکل در ارائه خدمات به آنان میتوانند با استفاده از سامانه ۱۹۰ نسبت به ثبت شکایت خود اقدام نمایند.
کازرونی تأکید کرد: بر اساس منشور اخلاقی وزارت بهداشت خود را ملزم به ارائه خدمات بهداشتی درمانی مطلوب به مراجعهکنندگان و رعایت اصول تکریم اربابرجوع میدانیم و تلاش میکنیم آن را به بهترین شکل ممکن انجام میدهیم.
انتهای پیام/ ن.ا ۳۰۱۰
آخرین اخبار حوزه سلامت را از ما بخواهید