سرپرست شبکه بهداشت و درمان تنگستان:
نظارت صحیح بر ارائه خدمات در مراکز خدمات جامع سلامت موجب پاسداشت حقوق بیمار و افزایش کیفیت خدمات می‌شود

12 آبان 1404
سرپرست شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: نظارت مستمر و هدفمند، گامی مهم به‌سوی ارائه خدمات ایمن و باکیفیت است که ضمن شفافیت در ارائه خدمات درمانی، موجب افزایش رضایت بیماران می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان تنگستان، محمد کازرونی بیان داشت: نظارت درست و علمی در مراکز خدمات جامع سلامت مانند پلی است که اعتماد مردم و نظام سلامت را به ارمغان می‌آورد و با جلوگیری از بروز تخلفات و اشتباهات درمانی، بستری امن را برای درمان بیماران فراهم می‌سازد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان تنگستان اظهار داشت: در حال حاضر همه افراد مراجعه‌کننده به مراکز خدمات جامع سلامت در تنگستان این امکان رادارند تا پس از دریافت خدمت با استفاده از بارکدی که همراه با مشخصات کارکنان در مراکز نصب‌شده، میزان رضایت خود از افراد را گزارش کنند.

وی ادامه داد: این مهم برای ناظرین بر عملکرد کارکنان این امکان را خواهد داد تا با استفاده از داده‌های به‌دست‌آمده اقدامات لازم را در راستای احقاق حقوق مراجعه‌کنندگان انجام دهند.

محمد کازرونی خاطرنشان کرد: بیماران در صورت مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت و بروز هرگونه مشکل در ارائه خدمات به آنان می‌توانند با استفاده از سامانه ۱۹۰ نسبت به ثبت شکایت خود اقدام نمایند.

کازرونی تأکید کرد: بر اساس منشور اخلاقی وزارت بهداشت خود را ملزم به ارائه خدمات بهداشتی درمانی مطلوب به مراجعه‌کنندگان و رعایت اصول تکریم ارباب‌رجوع می‌دانیم و تلاش می‌کنیم آن را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهیم.

 

 

انتهای پیام/ ن.ا ۳۰۱۰

 

آخرین اخبار حوزه سلامت را از ما بخواهید


کلمات کلیدی:
نظارت.بر.درمان     شبکه.بهداشت.درمان.تنگستان     محمد.کازرونی     سرپرست.شبکه.بهداشت.درمان.تنگستان    

تاریخ بروز رسانی:   12 آبان 1404

تعداد بازدید:   ۱

چاپ خبر

ارسال نظر
ايميل :     
نام و نام خانوادگی :  
نظر :
 
حروف تصویر بالا :   
 
 

لینک به این صفحه
< >